poniedziałek, 3 marca 2014

Jesteś moim guru!



 Jakoś super nie podoba mi się o.O Ale Madame Malfoy  kiedyś marudziła, żebym dodała i wreszcie spełniam jej prośbę, więc dedyk należy się jej <3







-Taaaak. Tak Draco, właśnie tak!
Ślizgon uśmiechnął się promiennie widząc jaką radość sprawia Gryfonce.
-Wyżej. Proszę. Tak! Tam. Jesteś genialny!
Rumieniec oblewający policzki dziewczyny sprawił, że Malfoy jeszcze bardziej przyłożył się do pracy.
- Mocniej. Naciśnij mocniej! Musisz to czuć całym sobą. Ooo tak! Jesteś cudowny!
Na twarzy Draco pojawił się dumny uśmieszek. Ogromy entuzjazm i zadowolenie Hermiony dawało mu ogromną satysfakcję.
-Tobie też Granger idzie dobrze jak na pierwszy raz.
Gryfonka uśmiechnęła się i szybkim ruchem ręki wywołała zdziwienie i uśmiech na twarzy Malfoya.
-Tego się po tobie nie spodziewałem Granger...
-Sam mówiłeś, że nie potrzebne jest doświadczenie, jeśli ma się do TEGO talent.
-Talent to Ty masz… Jesteś pojętną uczennicą Granger.
-Musimy to powtórzyć !
Ślizgonowi podobała się ta wizja. W taki sposób może z nią spędzać każdy dzień, wieczór, noc.
-Jesteś moim guru Malfoy!
-Aż tak ci się spodobało dekorowanie ciast Hermiono ?

21 komentarzy:

  1. Nagi tyłk Huberta? To musiało być coś! Hyhy....
    Jak to przeczytałam próvowałam się nie śmiać. Ach te moje skojarzenia. Xd
    świetne! :*
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, genialne :P Nie lubię Dramione, ale to powaliło mnie na łopatki, serio O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, jesteś genialna! XD Boże, zaczynam bać się sama siebie - te skojarzenia xd
    Życzę weny <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahha wkońcu <33 hahah wielbie cie :D przeczytałam to już 5 razy i za każdym razem ducha musiała mnie podnosić z podłogi XD hahahahaahh boskie :D ♥ i dziekuje za dedykacje rudzielcu :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś się rzucić na nią. Miałabyś spokój xD

      Usuń
  5. Wole nie mówić jakie miałam skojarzenia :D
    Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne.
    Nie spodziewałam się takiego zakończenia.
    Życzę weny.
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie ! Teraz wiem jak to jest być strollowanym xDD
    Pozdrawiam,
    Mad.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna miniaturka ;) kiedy przeczytałam ostatnie zdanie to nie mogłam sie nie usmiechnąć ;]
    Pozdrawiam
    polecalnia-dhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Króciutkie i cudowne <3
    Od razu wiedziałam, że coś nie tak xD
    Ale żeby dekorowanie ciast to się nie mogłam domyślić ! :*
    Pozdrawiam
    ~Lumi

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahaha świetne :D przez cały czas byłam pewna, że coś jest z tym nie tak, ale koniec i tak mnie strasznie zdziwił o.o.
    Hah nie mogę przestać si śmiać :D
    Spóźniona czarna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukazałaś mi, że jestem bardziej zboczona niż myślałam ,:)
    Sama zapraszam Cię na moją miniaturkę :)
    dramione-teatr-uczuc.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Layls

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha superowa miniaturka :D
    Widzę pokrewną zboczoną duszę <3 XD
    Całuję,
    Lily

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to mówią dzień bez skojarzeń to dzień stracony. Uratowałaś mój dzień!
    Pozdrawiam, Melo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehehe - dobitny komentarz nie uważasz ? ;D
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały czas byłam pewna, że końcówka będzie o lataniu, a tu niespodzianka :) czadowe

    OdpowiedzUsuń